HTML

Kicsinyes

Elhatárolódunk mindenféle feltételezéstől és önmagunktól.

Friss topikok

  • doggfather: frenetikus és milyen igaza van. :D (2014.06.20. 10:34) Bezzeg bácsi #4 - Nyaralás
  • giga66: Hú, ez most egy kicsit gyengére sikerült. No de nem baj, majd legközelebb (2014.06.19. 21:44) Bezzeg bácsi #1

Címkék

2 (1) ablakok (1) anton (1) anyós (1) átváltozás (1) bácsi (4) bezzeg (3) bezzeg bácsi (3) bicikli (2) bill gates (1) bmw (1) bosch (1) buta gyula (1) csizmi (1) csodadoktor (1) detox (1) dinnye (1) doktor (1) dr kicsiny (1) erő (1) evés (1) foci (1) fotó (1) fuji-kornis (1) füllent (1) futás (1) google glass (1) intolerancé (2) irénke (1) iszik (1) ivás (1) j20 (2) kicsi-s (1) kicsi-zs (1) kicsinyes (1) kicsi á (1) könyv (1) közmondás (1) laci (1) london (1) mademoiselle (2) marketing (1) molti (1) mondás (1) nagyotmondás (2) nyaralás (1) pályázat (1) panci (1) pókember (1) presszó (1) rassz (1) recept (1) részeg (1) sajt (1) sanyi bácsi (2) saphiro (1) selfie (1) sovány tej (1) spíder-mann (1) spiderman (1) sport (1) szelfi (1) szólás (1) tej (1) troll (1) Tunézia (1) über (1) Über (2) Über apó (3) unikornis (1) update (1) vega (1) vicc (1) vonat (1) windows (1) Címkefelhő

2014.06.21. 14:29 Sss.ss

Über apó #3

A füvet nyírtam a ház előtt, mikor látom az öreg Über apót, amint a biciklijén egy nagy zsákot tol hazafelé.

- Tiszteletem Sanyi bátyám!
- Szerusz legény! Kecskét vegyél! Az áram nekül' is legel, meg nem is kell toszigálni.
- Az meglehet, de ahogy látom magának is elkéne egy igásló. - s azzal a tekintetem a nehéz zsákra vetem.
- Ezért ugyan dehogy! A paktartón egy falut könnyen el lehet tolni, meg azért Sanyi bátyádat se kell félteni. Ejj, de ha láttál vóna' fiatalkoromban milyen erőben voltam. Vót egy eset, mikor a megvadult bikát is úgy földhöz vágtam, mint egy darab rongyot. Aztán meg be raktam a jászol mellé, mintha csak a biciklit támasztanám oda.
- Ne mondja már!?
- Bizony Isten! Ha kicsorbult a fejsze, inkább kihúztam a fát tövestül, mint kínlódtam volna az élezéssel. De mikor a házat építettük is az ács hamarabb lett kész, mint a kőműves brigád. Addig én tartottam a tetőt, amíg alá nem falaztak. Bizony! ...

a7.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: bicikli erő Über Über apó


A bejegyzés trackback címe:

https://kicsinyek.blog.hu/api/trackback/id/tr456198390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása